maandag 14 juni 2010

H&M - Garden Collection

Eindelijk heb ik hem dan! Dit kleedje komt uit de Garden Collectie van H&M, vermits deze collectie al even te koop was in de winkel duurde het even vooraleer ik dit kleedje vond in mijn maat!
De Garden collectie kwam in het voorjaar uit het is een romantische, exotische, stijlvolle collectie. De bloemenprints van dit voorjaar voegen een flinke dosis creativiteit en liefde voor mode aan je garderobe toe. De gebloemde looks zijn geïnspireerd op schaduwrijke tuinen, zonovergoten landschappen en ook op de flowerpower hippiechique van de jaren zeventig. De op romantische tuinen gebaseerde collectie is gemaakt van biologische en gerecycleerde materialen. Alle kleding is vervaardigd van duurzame materialen of van gerecycleerde petflessen of hergebruikt textiel.




1 opmerking:

  1. Dat kleedje heb ik ook gepast! Maar heb 't laten liggen omdat 't zo bol & groot stond..totdat ik enkele dagen nadien iemand tegenkwam die daar een hele mooie (redelijk dunne)bruine leren riem op had gedaan! Echt ineens véél véél mooier!

    BeantwoordenVerwijderen